Συχνές ερωτήσεις

Οι τιμές του e-shop διαφέρουν από αυτές του φυσικού καταστήματος;

 

Οι τιμές web που αναφέρονται στο e-shop μπορεί να είναι διαφορετίκες απο τις τιμές που θα βρείτε στο φυσικό μας κατάστημα και ισχύουν μονό για αγορά μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος (με οποιοδήποτε τροπο πληρωμής και είτε για παραλάβή απο το κατάστημα ή αποστολή με courier).

 

 

Αγοράζω από το κατάστημά σας ένα προϊόν το οποίο δεν υπάρχει στο e-shop, πως μπορώ να το προμηθευτώ;

 

Κάποια απο τα προϊοντα που θα βρείτε στο φυσικό καταστήμα δεν υπάρχουν στο ηλεκτρονικό κατάστημα για τους εξής λόγους:

 

  • απλά δεν εχούν προλάβει να προστεθούν ακόμα και θα είναι σύντομα διαθέσιμα :)
  • έχουν μεγάλο βάρος ή όγκο και δεν εχουμε βρει ακόμα ασφαλή και οικονομικά συμφέροντα τρόπο μεταφοράς τους σε εσάς.

 

Σε καθέ περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας είτε τηλεφωνικά στο 210 3634129, είτε μεσω e-mail στο orders@xartografiki.gr για βρούμε με ποιό τροπό μπορεί να διευθετηθεί το ζήτημα.

 

 

Πώς μπορώ να καταχωρίσω την παραγγελία μου;

Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε η διαδικασία παραγγελίας να είναι εύκολη και ευέλικτη. Γι’ αυτό, δίνεται η δυνατότητα να παραγγείλετε τα προϊόντα σας με 4 διαφορετικούς τρόπους:

  1. Μέσω της ιστοσελίδας μας: με απόλυτη ασφάλεια και παράδοση στον χώρο σας από 1-4 εργάσιμες μέρες. (Εκτός των προϊόντων που παρουσιάζουν έλλειψη, οπότε και θα ενημερωθείτε άμεσα για τις εναλλακτικές επιλογές σας).
  2. Μέσω τηλεφώνου: στο 210 3634129, Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00- 21:00 & Σάββατο 09:00-16:00.
  3. Μέσω email: στο orders@xartografiki.gr βάζοντας στο θέμα/τίτλο τις λέξεις «Νέα παραγγελία» και συμπεριλαμβάνοντας τους κωδικούς των προϊόντων που θέλετε. Είναι απαραίτητο να συμπεριληφθεί και ένας αριθμός επικοινωνίας, ώστε να επικοινωνήσει μαζί σας εκπρόσωπος μας, εφόσον παραστεί ανάγκη.
  4. Με φυσική παρουσία: μπορείτε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας με οποιονδήποτε από τους ως άνω τρόπους και να περάσετε για την παραλαβή από το κατάστημα μας (Ιπποκράτους 33).


Χρόνος διεκπεραίωσης παραγγελίας


Κάθε παραγγελία παραδίδεται μέσα σε 1-4 εργάσιμες ημέρες από τον χρόνο λήψης της. Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από την διαθεσιμότητα των προϊόντων. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, ενδέχεται να υπάρχουν περαιτέρω καθυστερήσεις. Ωστόσο, καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την ταχύτερη εξυπηρέτηση σας.

 

Καθυστέρηση παραγγελίας


Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας συναρτάται με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.


Η παραγγελία σας ενδέχεται να καθυστερήσει για τους κάτωθι λόγους:

  1. Το προϊόν καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Προκειμένου να είμαστε σε θέση να προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μία ευρεία γκάμα προμηθευτών. Ενδέχεται μία παραγγελία να «κολλήσει», με αποτέλεσμα να μην υπάρχει το προϊόν στην αποθήκη, κατά τον προβλεπόμενο χρόνο. Σ’ αυτήν την περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας ώστε να επιλέξετε εάν επιθυμείτε την παράδοση της παραγγελίας χωρίς αυτό το προϊόν, να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό ή ακόμα και να ακυρώσετε την παραγγελία.
  2. Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Μεταξύ της πληθώρας των προϊόντων που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, σε εξαιρετικές περιπτώσεις, ο προμηθευτής όλως έξαφνα και απροειδοποίητα ανακοινώνει πως αποσύρονται. Στην περίπτωση αυτή, εκπρόσωπος της εταιρίας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας, προκειμένου να σας ενημερώσει για όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
  3. Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.
  4. Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) λ.χ. διότι τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

 

Στην περίπτωση που όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε δεν είναι διαθέσιμα, θα τα παραλάβετε με τμηματικές αποστολές. Η εταιρία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την ταχύτερη ενημέρωση και εξυπηρέτηση σας.


Για οποιαδήποτε απορία, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο welcome@xartografiki.gr

Τι επιλογές πληρωμής έχω;

  • Με μετρητά κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας από το κατάστημά μας (Ιπποκράτους 33)
  • Με αντικαταβολή κατά την παράδοση της παραγγελίας σας (η πρόσθετη χρέωση της υπηρεσίας ανέρχεται στο ποσό των 2,00 ευρώ)
  • Με οποιαδήποτε τραπεζική κάρτα (πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη), μέσω -------------.
  • Μέσω Paypal
  • Με μεταφορά στους λογαριασμούς της εταιρίας:

        Τράπεζα Eurobank Ergasias A.E.
        Αριθμός Λογαριασμού IBAN: GR2202602440000190200557707
        Δικαιούχος Λογαριασμού: ΜΠΟΣΝΑΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ
 
        Εθνική Τράπεζα Ελλάδας Α.Ε.
        Αριθμός Λογαριασμού IBAN: GR6401101510000015144134580
        Δικαιούχος Λογαριασμού: ΜΠΟΣΝΑΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ

 

Παρακαλούμε, όπως παραθέσετε τον κωδικό της παραγγελίας και το ονοματεπώνυμό σας στην αιτιολογία του εμβάσματος.


Για την ταχύτερη εξυπηρέτηση σας, αποστείλετε το αποδεικτικό κατάθεσης, με ηλεκτρονικό μήνυμα στο orders@xartografiki.gr

Τι επιβάρυνση έχω στην αποστολή προϊόντων;

Αποστολές συνολικού βάρους έως 7kg πραγματοποιούνται με την ACS Courier και το κόστος των μεταφορικών ανέρχεται στο ποσό των 3,80 ευρώ για παραγγελίες έως 39€. Για παραγγελίες άνω των 39 ευρώ, η αποστολή των προϊόντων παρέχεται δωρεάν.


Αποστολές μεγάλου όγκου ή βάρους εντός Αθηνών και σε απόσταση έως 7 χλμ από το φυσικό μας κατάστημα, πραγματοποιούνται με ίδια μέσα.


Αποστολές μεγάλου όγκου ή βάρους εκτός Αθηνών, πραγματοποιούνται με μεταφορική εταιρία κατόπιν συνεννόησης μαζί σας. Στην περίπτωση αυτή, δεν παρέχεται η δυνατότητα αντικαταβολής και θα πρέπει να γίνει προπληρωμή της παραγγελίας, προκειμένου αυτή να σας αποσταλεί.


Τέλος, μπορείτε να παραλάβετε δωρεάν την παραγγελία σας από το κατάστημα μας, κατά τις ώρες λειτουργίας του, αφότου ενημερωθείτε πως η παραγγελία είναι έτοιμη για παράδοση. Η εξόφληση του τιμήματος στην περίπτωση αυτή, μπορεί να γίνει με μετρητά ή τραπεζική κάρτα. Τα προϊόντα δεσμεύονται άμεσα και έως 3 εργάσιμες ημέρες. Μετά την παρέλευση του ως άνω χρονικού διαστήματος, η κράτηση ακυρώνεται.


 Έξοδα αποστολής
  

Τρόπος Παραλαβής

 

Κόστος

 

Παραλαβή από το κατάστημά μας Δωρεάν
Με Courier (μέχρι 7Kg)* 3,80€
Αποστολές από 8Kg και άνω Κατόπιν Συννενόησης
Αγορές άνω των 39€ (μέχρι 7 Kg)* Δωρεάν

  *χρέωση της υπηρεσίας αντικαταβολής : 2,00 ευρώ. Για παραγγελίες μεγάλου όγκου, βλπτ ανωτέρω στους «Τρόπους Αποστολής». 

Πώς επιστρέφω προϊόντα;

Ακύρωση παραγγελίας


Για την ακύρωση της παραγγελίας (ολικά ή μερικά), αποστείλετε e-mail στο orders@xartografiki.gr, έως και 24 ώρες από την επιβεβαίωση λήψης της από την εταιρία. Μετά το πέρας του χρονικού αυτού διαστήματος, δεν είναι δυνατή η ακύρωση της παραγγελίας.

 

Επιστροφές προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης


Σε όλες τις περιπτώσεις παράδοσης προϊόντων άλλων από τα συμφωνηθέντα, κατ’ είδος ή ποσότητα, όπως αυτά έχουν προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως μέσω e-mail στο orders@xartografiki.gr ή τηλεφωνικώς στο 210 3634129, τα προϊόντα επιστρέφονται από τον πελάτη προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής και επαναπροώθησης των προϊόντων στον πελάτη βαρύνουν την εταιρία, εφόσον τηρηθεί ο προτεινόμενος από την ίδια, τρόπος επιστροφής.

 

 Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος (εντός της αρχικής του συσκευασίας) θα πρέπει να συνοδεύεται απ’ όλα τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής που συνόδευαν το προϊόν, σε χρονικό διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση του προϊόντος στον πελάτη.

 

Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί πως το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής κατασκευής, λειτουργίας και ποιότητας, ισχύουν τα ακόλουθα:


Το προς αντικατάσταση προϊόν επιστρέφεται μαζί με τα πρωτότυπα έγγραφα που το συνόδευαν (π.χ. ΤΔΑ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ), εντός της αρχικής του συσκευασίας.


Με την επιστροφή του προϊόντος πραγματοποιείται έλεγχος του αναφερόμενου ελαττώματος και ο πελάτης ενημερώνεται για τα αποτελέσματα του ελέγχου. Με την διαπίστωση κατασκευαστικού ελαττώματος, πραγματοποιείται επισκευή ή αντικατάσταση. Στην περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί προϊόν αντίστοιχων χαρακτηριστικών ή αξίας για την αντικατάσταση, η συναλλαγή ακυρώνεται. Η επιστροφή των χρημάτων σε περίπτωση ακύρωσης γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έλαβε χώρα η αρχική πληρωμή από τον πελάτη.


Ειδικότερα, σε περίπτωση αρχικής χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας, η εταιρία υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται βάσει της σύμβασης που έχει καταρτίσει με τον πελάτη της, δίχως περαιτέρω ευθύνη της εταιρίας. Η εταιρία μετά την ως άνω ενημέρωση δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού. Στην περίπτωση αρχικής πληρωμής με μετρητά, εφόσον ο πελάτης είχε επιλέξει την παραλαβή του προϊόντος από το κατάστημα, θα γίνεται επιστροφή του αντιτίμου με φυσική παρουσία στο κατάστημα της εταιρίας. Σε περίπτωση αρχικής πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της εταιρίας προς τον πελάτη. Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή, η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τραπεζική κατάθεση σε λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης. Σημειώνεται πως σε αυτή την περίπτωση δεν επιστρέφεται η χρέωση της υπηρεσίας αντικαταβολής και το κόστος των μεταφορικών.


Η επιστροφή των προϊόντων πραγματοποιείται μέσω courier ή με φυσική παρουσία στο κατάστημά μας. Στις περιπτώσεις επιστροφής με courier, o πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής και η εταιρία με τα έξοδα επαναπροώθησης του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος.


Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ή να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, όπως επίσης και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής της έναντι αυτής του πελάτη.

 

Υπαναχώρηση - Επιστροφή προϊόντων


Ο Πελάτης μπορεί να υπαναχωρήσει από την πραγματοποιηθείσα ηλεκτρονική αγορά, επιστρέφοντας τα προϊόντα, άνευ αιτιολογίας, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή τους. Η επιστροφή των προϊόντων πραγματοποιείται με φυσική παρουσία στο κατάστημα μας ή με αποστολή τους στην διεύθυνση του καταστήματος (Ιπποκράτους 33, Αθήνα ΤΚ: 106 80), με χρέωση του πελάτη. Πριν από την επιστροφή των προϊόντων, ο πελάτης μπορεί να επικοινωνεί με την εταιρία τηλεφωνικώς στο 210 3634129 ή με ηλεκτρονικό μήνυμα στο orders@xartografiki.gr. Ειδικότερα, το ως άνω δικαίωμα υπαναχώρησης παρέχεται με τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις:

  • Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης ή παραλαβής του (όταν ο Πελάτης έχει επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα»).
  • Η υπαναχώρηση είναι αναιτιολόγητη και ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν στην ίδια κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.), η οποία δεν θα πρέπει να φέρει σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις. Για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
  • Η επιστροφή γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό με το οποίο επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του προϊόντος. Τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη.
  • Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως και αποστέλλεται είτε στην ταχυδρομική διεύθυνση της εταιρίας («ΜΠΟΣΝΑΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε.», Ιπποκράτους 33, Αθήνα Τ.Κ.: 106 80) είτε στο φαξ : 210 3634419, είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση orders@gmail.com.
  • Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση, με τους αναφερόμενους ως άνω τρόπους. Εφόσον ο Πελάτης το επιθυμεί, η εταιρία μπορεί να παραλάβει το προς επιστροφή προϊόν, από τον τόπο χρέωσης του Πελάτη, αντί κόστους, πέντε (5,00) ευρώ.
  • Μετά την επιστροφή του προϊόντος στην εταιρία, η τελευταία υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε. Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η εταιρία υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής. Μετά την ενημέρωση, η εταιρία ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη. Στην περίπτωση που ο Πελάτης είχε επιλέξει την παραλαβή του προϊόντος από το κατάστημα, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται με τη φυσική του παρουσία στο κατάστημα της εταιρίας. Σε περίπτωση αρχικής πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της εταιρίας προς τον πελάτη. Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή, η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τραπεζική κατάθεση σε λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης. Σημειώνεται πως σε αυτή την περίπτωση δεν επιστρέφεται η χρέωση της υπηρεσίας αντικαταβολής και το κόστος των μεταφορικών.
  • Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής του προϊόντος.

 

Σε περίπτωση κατά την οποία δεν πληρούνται οι ανωτέρω όροι, το προϊόν θα επιστρέφεται στον πελάτη, με χρέωση του ιδίου.


 
Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν εφαρμόζεται:

  1. Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στο φυσικό κατάστημα και επιπλέον, τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.
  2. Σε προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί.
  3. Σε εποχιακά είδη, όπως Χριστουγεννιάτικα, Αποκριάτικα, Πασχαλινά ή Καλοκαιρινά, μετά την πάροδο των συγκεκριμένων χρονικών περιόδων.
  4. Σε προϊόντα που κατασκευάζονται σαφώς εξατομικευμένα και σύμφωνα με τις ζητηθείσες προδιαγραφές του πελάτη.
  5. Σε προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.